Thursday, December 16, 2010

I A neW BlogGer.....

Assalamualaikum...

huish...bosan yaq amat hari ni..
tdoq..mkan..tdoq..mkan..main game(berpeluh skit)...

akhirnya..      aku dah x tahan
aku bertekad ntuk kuar..hehe..jom !!!
aku bwa my emak ke tesco....jale-jale..wndow shping ja..aku ikut ja..pompuan mmg suka jalan norh..
boley kata smua kdai mak aku masuk..smpai lingerie shop..wah mlas nk msuk..haha..perlu ka aku gtaw apa mkna lingerie..pham2 ja la norh..hehe

pastu p mkan..lapaq woih..(yg ni bes)..haha,..mkn nasi goreng siam..mak aku mkn mi hailam.. ayaq teh o ais share..fuh romantik bai..jgn jeles..haha..

sambil mnikmati mkanan..trnampak budak nih..dlm 4-5 taun camtu..
tgk kelaku dia mmg nk terge..nk mkn punya pasai..
mak dia bli mee hot plate kt dia... dia duk usha ja hot plate tu..terliuq kot..berasap..haha...
tp xbrani mkn g..dia taw pnas la tu..pndai dak ni..tp tudia...muka sangap hbs..haha..lawak toi tgk muka dia..da la gigi rongak..comey..
las2..dia angkat tgn...dia baca doa..perghh..kagum aku..
dia amek sudu...pastu cedok mee..tp x bjaya..
cubaaan kedua..jatuh lagi..arghhh..cuba skali g..dpt skit ja..(jd la tu)
dia geram..amek garpu..pusing2..yeah..bjaya!! wah terer baq ang..haha..senyum aku sorg2 tgk dia..

lpas mkn..trus balik..hihi..
esok lak xtaw nk watpa..
smoga esok akan lebih baik..InsyaAllah.. : )

3 comments:

AMD said...

xbacaa lg,,,sj drop komen

cekadak said...

hehe...
len kali taruk pic..
baru cun..
:D

ajam said...

ok cikgu...haha