Thursday, June 9, 2011

hari yg agak best...: )

sudah  brapa ari aku jln2 mrata aloq stuck..
nk cari sponsor punya pasai..
untuk Pertandingan Pancaragam skola rendah 25 hb ni..
uish..pening+penat..aduih..
akhirnya..harini aku dpt gak RM300..
alhamdulillah..
walaupun byk yg dtolak..hehe..tp xpa.aku puas ati.. : )
then..ada bnda lain g yg best aku dpt buat....
yg lama aku x buat...wuahaha..

pertama...
makan kek cokelat mak Khalis buat...hehe

kedua...
dpt main Euphonium..
kus play eupho~~~~
ketiga
main pingpong...(pecah masuk sekolah punya..haha)


sabtu nih aku g malaka...woah..
syok tapi x syok...
aduh keja  lagi..
aish.. 
wat2 syok ja la drpd duk umah saja2..hehe



2 comments:

zt said...
This comment has been removed by a blog administrator.
ajam said...
This comment has been removed by the author.